25.10.2013 Bana Herşey Yakışır Full İzle

reklam


25.10.2013 Bana Herşey Yakışır  Full İzle

Bana Herşey Yakışır İzlemek için linke tıklayın





Haftanın konsepti "Sonbahar Sokak Modası"
"SONBAHAR SOKAK MODASI"

Bana Her şey Yakışır diyen birbirinden  iddialı  5 kadınla yepyeni bir macera başlıyor.
Süre yalnızca 3 saat.
109. hafta için belirlenen bütçe  750 TL
Hedef  ise konsepte göre  haftanın en şık kadını  olmak.
Her hafta farklı bir konsep’tin  konu edildiği yarışmamızda bu haftanın  konsepti; "Sonbahar Sokak Modası"

Yarışmacılarımız elbiseden, ayakkabıya, takıdan, çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar 3 saat içerisinde kendilerince en güzel kombinleri oluşturup konsep’te  göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül 10 bin lirayı kazanabilmek için  yarışacak.

Hayatın ve modanın tüm renklerinin buluştuğu, Türkiye’de modanın kalbinin attığı Bana Her Şey Yakışır’da her hafta birbirinden iddialı beş yarışmacı kendilerine verilen bütçeyle haftanın en şık kadını olmak için alışverişe çıkacaklar, seçimler yapacaklar ve birbirlerine puanlar verecekler.

Haftanın en şık kadını olabilmek adına 109. haftada bizimle yarışacak olan yarışmacılarımızın isimleri şöyle;

SENA BETÜL ŞANLI
ÇİĞDEM USLU
NEŞE KAHYA
SERAP SÜRÜCÜ BAKIRCI
HANDE ELÇİN AYDEMİR

Haftanın ilk  günü  yarışacak olan yarışmacımız  Sena Betül Şanlı'nın ardından hangi yarışmacımızın yarışacağı gün sonunda  açıklanacak ve sürpriz isim bir sonraki günün yarışmacısı olacak.

Hangi gün yarışacağını bilmeden heyecanla sıranın kendisine  gelmesini bekleyen bu 5 kadın arasından en başarılı konsepti gerçekleştiren acaba kim olacak?

Bana Her Şey Yakışır’ın moda yorumcusu Cengiz Abazoğlu bu konuda neler söyleyecek, hanımlara hangi tüyoları verecek?
                                             
HEPSİ HAFTA İÇİ HERGÜN 12.50’DE BANA HER ŞEY YAKIŞIR’DA!



                                                                       Buraya Tıklayın
Etiketler25 ekim 2013 Bana Herşey Yakışır25 ekim 2013 cengiz abazoğluyla Bana Herşey Yakışır, 25 ekim Bana Herşey Yakışır, 25 ekim Bana Herşey Yakışır yarışmacıları, 25 ekim cengiz abazoğlunun programı25 ekim 2013 Bana Herşey Yakışır, Bana Herşey Yakışır 25 ekim 2013Bana Herşey Yakışır 25 ekim çarşambaBana Herşey Yakışır 25 ekim modaBana Herşey Yakışır

25 ekim bana herşey yakışır programı gelişmeleri

KategoriBana Herşey Yakışır Etiketler 25 ekim 2013 Bana Herşey Yakışır, 25 ekim 2013 cengiz abazoğlu ile Bana Herşey Yakışır25 ekim Bana Herşey Yakışır25 ekim Bana Herşey Yakışır, 25 ekim cengiz programı25 ekim 2013 abazoğluBana Herşey Yakışır 25 ekim 2013Bana Herşey Yakışır 25 ekim nBana Herşey Yakışır , bana herşey yakışır gelinlik bölümü, bana herşey yakışır gelinlik modelleri,

Etiketler: , , ,

tekrartekrarizle.blogspot.com:
Tv Yaşam,Güncel Blog,Güncel,Son Bölüm İzle , Canlı İzle, Tek parça Full Hd İzle ,Tekrarını izle ,

0 yorum